Retur & Reklamation
Fortrydes-/returret
PASHMA yder i henhold til forbrugeraftalelovens § 17 14 dages fuld returret. Hvis du returnerer varerne, skal de være i væsentligt samme stand som ved modtagelsen og gerne ledsaget af en kopi af fakturaen. Retur-/fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen.
Du kan fortryde et køb ved
- at nægte at modtage varen. Post Danmark returnerer så til PASHMA uden udgifter for dig som kunde
- at returnere varen til den opgivne adresse.
Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften for returnering af varen.
Det du har betalt for varen (inkl. forsendelsesudgiften), tilbagebetales til dig, når Pashma har modtaget dine varer retur.
Hvis du kun sender en del af din ordre retur, refunderes leveringsomkostninger ikke.
Byttevarer sendes retur til:
PASHMA
Hulsøvej 14
3250 Gilleleje
Email: kontakt@pashma.dk
Reklamationsret
PASHMA yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Pashma.dk indenfor rimelig tid. Vær derfor omhyggelig med at efterse dine varer ved modtagelsen.
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Bemærk - vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
PASHMA
Hulsøvej 14
3250 Gilleleje
Email: kontakt@pashma.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.